Tag: audiente

  • Posturile Radio România, în topul preferinţelor ascultătorilor

    Posturile Radio România, în topul preferinţelor ascultătorilor

    Posturile Radio România ocupă 24,1% din timpul total de ascultare la nivel național, fapt care plasează Societatea Română de Radiodifuziune în topul preferinţelor ascultătorilor.

    Radio România Actualităţi (RRA) este lider de piaţă în București, pe indicatorul Market Share (12,5%), potrivit celui mai recent studiu publicat de Asociaţia pentru Radio Audienţă (ARA) – valul de toamnă 2024.

    La nivel național, RRA se situează în fruntea clasamentului, după cota de piață (12,9%) la publicul 30 plus. De menţionat că următorul post se află la distanţă de 2,5 procente.

    Tot la nivel național, Antena Satelor este postul Radio România cu cea mai lungă durată a ascultării, la publicul peste 30 de ani.

    Rezultatele valului de toamnă al studiului de audiență radio mai relevă faptul că Radio România Regional înregistrează o ușoară creștere nominală a numărului de ascultători, consolidându-și astfel poziția pe piața radio.

    Cu un grad înalt de fidelitate a ascultătorilor, posturile noastre regionale (Radio România Brașov FM, Radio România București FM, Radio România Cluj, Radio România Constanța, Radio România Iași, Radio România Oltenia Craiova, Radio România Reșița, Radio România Timișoara și Radio România Târgu Mureș) înregistrează și în acest val unele dintre cele mai mari durate medii de ascultare.

    Radio România Cultural își păstrează poziția pe piață, atât în clasamentul după numărul de ascultători (care crește nominal la nivel național), cât și în clasamentul după cota de piață (care se menține aproape constant de-a lungul anului 2024).

    Pe piața bucureșteană, Radio România Muzical deține una dintre cele mai mari durate de ascultare. Înregistrând o creștere nominală ușoară a numărului de ascultători și o cotă de piață foarte apropiată de rezultatele valului de vară, Radio România Muzical își menține poziția, pe piața pe care este măsurat.

    Radio România le mulţumeşte ascultătorilor săi pentru încrederea acordată!

    Valul de toamnă al Studiului de Audienţă Radio a fost realizat în perioada 2 septembrie – 15 decembrie 2024 de către Mercury Research și Institutul Român pentru Evaluare și Strategie – IRES.

    În cadrul cercetării s-a măsurat audienţa posturilor de radio la nivel naţional, urban, rural şi în municipiul Bucureşti, pe un eșantion de 10.218 persoane.

    Măsurarea audienţei posturilor de radio în cadrul SAR s-a realizat pe baza metodei rememorării audienţei din ziua precedentă (Day After Recall), la care apelează cele mai multe dintre sistemele de măsurare existente pe plan internaţional, metodologie recomandată de EBU (European Broadcasting Union) şi ESOMAR (European Society for Opinion and Marketing Research).

  • Radio România Actualităţi atrage cel mai mare număr de ascultători în București

    Radio România Actualităţi atrage cel mai mare număr de ascultători în București

    Potrivit celui mai recent studiu publicat de Asociaţia pentru Radio Audienţă (ARA) – valul de toamnă din 2023, Radio România Actualităţi este lider de piaţă în București, atât pe indicatorul Market Share (14,2%), cât și ca număr de ascultători (188.800 persoane).

    Audienţa posturilor Radio România (Radio România Actualităţi, Radio România Cultural, Radio România Muzical, Radio România Antena Satelor şi Reţeaua Studiourilor Regionale) însumează 3.090.700 de ascultători zilnic, posturile SRR ocupând 23% din timpul total de ascultare la nivel național, fapt care plasează Societatea Română de Radiodifuziune în topul preferinţelor ascultătorilor.

    Radio România le mulţumeşte ascultătorilor săi pentru încrederea acordată!

    De 95 de ani, postul public de radio rămâne un pilon de încredere în transmiterea de informaţii esențiale şi programe culturale pentru ascultătorii săi.

    Valul de toamnă al Studiului de Audienţă Radio a fost realizat în perioada 28 august – 17 decembrie 2023 de către IMAS – MARKETING ȘI SONDAJE şi MERCURY RESEARCH. În cadrul cercetării s-a măsurat audienţa posturilor de radio la nivel naţional, urban, rural şi în municipiul Bucureşti, pe un eșantion de 10.165 persoane. Măsurarea audienţei posturilor de radio încadrul SAR s-a realizat pe baza metodei rememorării audienţei din ziua precedentă (Day After Recall), la care apelează cele mai multe dintre sistemele de măsurare existente pe plan internaţional, metodologie recomandată de EBU (European Broadcasting Union) şi ESOMAR (European Society for Opinion and Marketing Research).

  • DRP lansează posibilitatea programării de audiențe cu cetățenii români din afara granițelor țării

    DRP lansează posibilitatea programării de audiențe cu cetățenii români din afara granițelor țării

    Departamentul
    pentru Românii de Pretutindeni (DRP) din cadrul Guvernului României lansează
    posibilitatea programării de audiențe cu cetățenii români din afara granițelor
    țării.




    Secțiunea AUDIENȚE se regăsește pe site-ul DRP unde,
    completând formularul de contact, se pot semnala problemele cu care vă
    confruntați.




    DRP anunță că audiențele vor avea loc online săptămânal, marți, între orele
    18-20, ora României.




    Mai multe detalii aici

  • Radio România, de trei ori pe locul 1

    Radio România, de trei ori pe locul 1

    Radio
    România Actualităţi, principalul post al Societăţii Române de Radiodifuziune,
    îşi consolidează prima poziţie deţinută şi în valurile anterioare, în toate
    cele trei planuri de cercetare a audienţei: 14,7% cotă de piaţă la nivel
    naţional, 13,9% cotă de piaţă la nivel urban şi 14,5% cotă de piaţă în
    municipiul Bucureşti, conform datelor de audienţă
    furnizate de Asociaţia pentru Radio Audienţă (ARA), Valul de primăvară 2015,
    publicate astăzi.


    Programele Radio România (Radio România
    Actualităţi, Radio România Cultural, Radio România Muzical, Radio România
    Antena Satelor şi Reţeaua Studiourilor Regionale) sunt alese zilnic de aproape
    4,5 milioane de ascultători, cu o cotă de piaţă (market share) crescută,
    de 31,3%.


    Studiul de Audienţă Radio – Valul de primăvară
    2015 a fost efectuat în perioada 12 ianuarie – 26 aprilie 2015 de către IMAS -
    Marketing şi Sondaje şi GFK România – Institut de Cercetare de Piaţă SRL pe un
    eşantion de 9.416 de persoane dintre care 7.399 în mediul urban şi 2.017 în
    mediul rural. Studiul a cuprins 1.148 de localităţi, dintre care 301 în mediul
    urban şi 847 în mediul rural. Măsurarea audienţei s-a realizat pe baza metodei
    rememorării audienţei din ziua precedentă (Day After Recall), metodă la care
    apelează cele mai multe dintre sistemele de măsurare pe plan internaţional,
    metodologie recomandată de EBU (European Broadcasting Union) şi ESOMAR
    (European Society for Opinion & Marketing Research).


    Vă mulţumim
    pentru că sunteţi alături de noi!