Tag: Campanie de informare pentru vaccinare

  • Campanie de informare pentru vaccinare

    Campanie de informare pentru vaccinare

    Împreună învingem pandemia! Ce conţine vaccinul? – este sloganul
    sub care Guvernului României a demarat joi o campanie de comunicare, în
    încercarea de a convinge mai mulți cetățeni să se imunizeze. Acțiunea are loc
    în condițiile în care în ultima perioada vaccinările zilnice au coborât spre 70
    de mii, din care doar o treime imunizări noi, restul fiind rapeluri. Până în
    prezent peste 4,2 milioane de români au primit cel puțin o doză de ser
    anti-covid, ceea ce pune sub semnul întrebării atingerea doritei imunități
    colective. Chiar și așa, în România pandemia este în regresie evidentă, fapt ce
    a permis ridicarea mai multor restricții.


    Venim cu o abordare bazată pe
    emoţie, pentru că vaccinarea nu înseamnă doar statistici, ci este un bun comun
    de care avem nevoie pentru revenirea la normalitate. Fiecare român care încă nu
    s-a vaccinat ar trebui să se gândească la ce-i lipseşte, la cum i se va schimba
    viaţa dacă s-ar vaccina: să-şi vadă mai des părinţii, copiii să se întoarcă la
    şcoală, să meargă în concediu fără teamă
    , a explicat premierul Florin
    Cîţu.


    În cadrul campaniei, realizată cu sprijinul UNICEF și al unor organizații
    partenere, vor fi difuzate 11 spoturi: trei cu o abordare generală şi opt care
    ţintesc diferite categorii sociale precum elev, bunică, mamă, turist,
    tânăr…Campania de informare a fost realizată fără costuri din partea
    Guvernului, conceptul creativ şi producţia fiind donate de partenerii acesteia.
    Spoturile vor fi difuzate timp de şase luni cu sprijinul presei şi al
    Consiliului Naţional al Audiovizualului, iar în mediul online promovarea va fi
    realizată de compania Google.


    Avem nevoie de toată lumea în această
    campanie. Oricine poate convinge pe altcineva să se vaccineze. Este un efort al
    nostru, al tuturor, doar împreună învingem această pandemie. Ne vaccinăm în
    număr cât mai mare şi ne recâştigăm viaţa dinainte
    , a punctat
    prim-ministrul.


    În prezent România are suficiente doze din vaccinurile
    autorizate în Uniunea Europeană, iar imunizarea este la liber -
    fiind necesar doar un act de identitate.


    Nu mai avem nicio scuză să nu
    putem să avansăm în această campanie
    , a subliniat Florin Cîţu.

    Conceptul
    creativ are la bază întrebarea ‘Ce conţine vaccinul?’, iar răspunsul nu se
    referă la elementele chimice sau la ingrediente, ci la ce înseamnă pentru
    fiecare cetățean acest vaccin, cum ajută la revenirea la normalitate.


    Vicepremierul Dan Barna a anunţat că se va implică personal în campania lansată
    joi spunând că, în esență, vaccinul conţine libertatea de a ne bucura de viaţă.

    Este singura cale şi singura opţiune prin care restricţiile acestea de care ne
    lovim în diferite iniţiative pot să fie uitate şi depăşite. Nu există altă
    soluţie decât vaccinarea
    , a subliniat Barna.


    Guvernul a lansat un apel la
    adresa posturilor tv şi de radio, dar şi a mediului online să susţină acest
    demers.