Tag: CJ Dolj

  • Portal pentru depunerea documentelor la Consiliul Judeţean Dolj

    Portal pentru depunerea documentelor la Consiliul Judeţean Dolj

    Prin intermediul unui portalului web, cetăţenii pot depune şi obţine online
    o serie de documente, de la certificate de urbanism la cereri pentru eliberarea
    de documente din arhivă, urmând ca, în viitorul apropiat, să poată fi emise şi
    autorizaţii de construire.


    Cosmin Vasile, președintele CJ Dolj ne explică:




    Consiliul Județean se înnoiește și încearcă să renunțe la clasicul dosar cu
    șină, la dosarul cu timbre depus în câteva exemplare. Deja am lansat un portal
    unde, cu semnătură electronică, putem emite documente, primi solicitări, toți
    cetățenii pot depune cereri, și noi putem emite on-line fără să trebuiască să
    vină de câteva ori, fără să trebuiască să multiplice acte. Binențeles, sunt
    toate documentele pe care CJ le emite, de la certificate de urbanism la
    autorizații de construcții, adeverințe pentru locuințe, moșteniri, până la
    petiții sau alte sesizări pe care orice cetățean are dreptul să le depună.


    Nu dispare Registratura, noi suntem aici, dar dăm un exemplu: dacă suntem în Canada și ne trebuie un certificat de urbanism de informare,
    pentru că vrem să cumpărăm un teren în Dolj, putem trimite de acolo cererea pe
    mail sau sms, se descarcă din contul pe care fiecare utilizator și-l face, prin sms se primește orice notificare, fie că
    mai este nevoie de un act sau ceva nu este în regulă, fie că se primește
    notificarea clasică cererea a fost rezolvată cu succes.


    Suntem la Ghișeul.ro, am dat deja Hotărîrea de Consiliu ca să putem intra
    în această aplicație, pot fi plătite așa taxele.

    Este un proiect important care
    nu a presupus doar portalul și noul site ci și digitalizarea și scanarea
    tuturor dosarelor. Sunt 90 000 de dosare, tot ce făcut CJ este scanat, pus
    electronic, pentru a putea fi într-o arhivă în care să se găsească rapid și
    pentru a putea fi eliberate documentele de care fiecare cetățean are nevoie.


    Urmează să scanăm și să digitalizăm și alte dosare, cele 30 000 care s-au
    lucrat în ultima perioadă, ca să fim la zi cu tot ceea ce înseamnă acte emise
    de Consiliul Județean.