Tag: Graham Ellis

  • Acordu di colaborari Radio România – BBC Radio

    Acordu di colaborari Radio România – BBC Radio

    Tru arada a Conferințăl’ei Media 2020, Graham Ellis, Controller of Production BBC Radio & Music şi Georgică Severin, Prezidentu Director General Radio România, simnară ază un acordu di colaborari anamisa di ateali dauă instituții publiţi di media. Acordul yini dupu alanti dauă simnati cu Radio France şi RAI, şi faţi parti dit strategia di colaborari a Radio România cu nai cama cunuscuti instituţii media publiţi dit Europa.



    Radio România şi BBC îmbărţiteadză idealuri europeani comune tru arada European Broadcasting Union (EBU). Ateali dauă organizaţii publiţi di media thimil’iusiti pi valori vărtoasi și avândalui ună misiune importantă – aţea tra s-hăbărisească, prăxească şi s-yină dininti cu programi di divertismentu tră publicu — duc ma largu pirmitusearea a văsiliilor a lor işişi nu maşi cătră publiclu dit Regatlu Unit ali Mari Britanii și România ama şi cătră tută lumea.



    “Ază nă lom angajamentul tra să spunem căndăsearea a noastră că putem s-băgăm tru practico storytelling-ul modernu şi s-mbărţităm şi valorli a noastri ca serviţii publiţi di media multu cama ghini prit ună colaborare constantă. Nă lom angajamentul ta s-lucrăm deadun tra s-avem hăirlăticu cu serviţiili şi programili ţi li silighim tră publicu.



    Pi ună piaţă cari agiundzi s-hibă tut ma globală, publiclu dit România şi dit Marea Britanie caftă programe şi servicii tu ligătură cu bana işişi şi cultura. Tru ună perioadă di niachicăseari, cum easti aestă vărnăoară nu fu ma importantu s-yilipsimu şi s-reprezentăm diversitatea a comunităţlor a noastre. Tru ună lume tru cari dezinformarea s-arăspăndeaşti ntrăoară, avem ananghi ca serviciile publiţi di media saducă tră societati hăbărli şi analiza tru cari oamin’il’i spoată s-pistipsească.



    Tru un momentu tru cari reinventăm turlia di pitriţeari serviţiili a noastre cătră năili bărnuri, nă adunăm stog puterli tra s-mbărţitămu idei tu ligătură cu modalităţli tra s-avem năi audienţe, iara echipili a noastre va s-caftă năi modalităţ comuni di lucru.



    Va să zburăm tru ligătură cu năili tehnologii, căndăsinda publiclu cătră programili a noastri on air şi off air.



    U lom borgea tra s-ndridzemu moeabeţ perioditi anamisa di companiile a noastre, em bilateral, em prit intermediul EBU”, s-cundil’eadză tru acordul simnat ază tru arada a Conferințăl’ei Media 2020.



    Agiumtă di cabaia chiro ună adeti tru dialoglu media anamisa di Europa şi arealul Asia-Pacific, Conferinţa Media 2020, organizată la iniţiativa Radio România, tru parteneriat cu Asia-Pacific Broadcasting Union (ABU), agiumtă la a ţinţea ediție, işi tru videală ca una di nai ma discl’isi şi constructive platforme di dialog anamisa di Europa şi Asia tru plan mediatic. Conferinţa s-dizvărteaşti cathi anu, alternativ tru România şi tru ună vâsilie membră ABU. Nica di la prima ediţie, scupolu a evenimentului fu aţel tra s-nveaţă difuzorl’ii media publiţ cu strategii concrete ţi au scupolu s-da apandisi la provocărli a nauăl’ei eră digitală – anlu 2020 fu apufusitu ca reper, a deapoa ediţia cu numirlu 5 di estan ari ca temă Crossing Borders in the Digital World.



    Armânipsirea: Tascu Lala



  • Acord de colaborare Radio România – BBC Radio

    Acord de colaborare Radio România – BBC Radio

    În cadrul Conferinței Media 2020, Graham Ellis, Controller of Production BBC Radio & Music şi Georgică Severin, Președinte Director General Radio România, au semnat azi un acord de colaborare între cele două instituții publice de media. Acordul urmează celorlalte două semnate cu Radio France şi RAI, şi face parte din strategia de colaborare a Radio România cu cele mai prestigioase instituţii media publice din Europa.


    Radio România şi BBC împărtășesc idealuri europene comune în cadrul European Broadcasting Union (EBU). Cele două organizaţii publice de media fundamentate pe valori puternice și având o misiune importantă – aceea de a informa, educa şi oferi programe de divertisment publicului – transmit povestea propriilor țări nu doar către publicul din Regatul Unit al Marii Britanii și România dar şi către întreaga lume.

    Astăzi ne luăm angajamentul de a exprima convingerea noastră că putem valoriza storytelling-ul modern şi împărtăşi valorile noastre ca servicii publice de media mult mai bine printr-o colaborare constantă. Ne luăm angajamentul de a lucra împreună pentru a îmbunătăţi serviciile şi programele pe care le oferim publicului.

    Pe o piaţă care devine tot mai globală, publicul din România şi din Marea Britanie caută programe şi servicii despre propria viaţă şi cultură. Într-o perioadă de dezbinare, cum este aceasta, nu a fost niciodată mai important să reflectăm şi să reprezentăm diversitatea comunităţilor noastre. Într-o lume în care dezinformarea se răspândeşte rapid, avem nevoie ca serviciile publice de media să aducă societăţii ştirile şi analiza în care oamenii să poată avea încredere.

    Într-un moment în care reinventăm modul de a transmite serviciile noastre către noile generaţii, ne unim forţele pentru a împărtăşi idei cu privire la modalităţile de a atrage noi audienţe, iar echipele noastre vor explora noi modalităţi comune de lucru.

    Ne vom consulta cu privire la noile tehnologii, îndrumând publicul către programele noastre on air şi off air.

    Ne luăm angajamentul de a organiza discuţii periodice între companiile noastre, atât bilateral, cât şi prin intermediul EBU, se menționează în acordul semnat azi în cadrul Conferinței Media 2020.

    Devenită deja o tradiţie în dialogul media între Europa şi arealul Asia-Pacific, Conferinţa Media 2020, organizată la iniţiativa Radio România, în parteneriat cu Asia-Pacific Broadcasting Union (ABU), ajunsă la a cincea ediție, s-a impus ca una dintre cele mai deschise şi constructive platforme de dialog între Europa şi Asia în plan mediatic. Conferinţa se desfăşoară anual, alternativ în România şi într-o ţară membră ABU. Încă de la prima ediţie, scopul evenimentului a fost acela de a familiariza difuzorii media publici cu strategii concrete menite să răspundă provocărilor noii ere digitale – anul 2020 a fost fixat ca reper, iar ediţia cu numărul 5 din acest an are ca temă Crossing Borders in the Digital World.

  • Radio Romania – ABU: le conclusioni della Conferenza Media2020

    Radio Romania – ABU: le conclusioni della Conferenza Media2020

    L’impatto della socializzazione in rete nel paesaggio mediatico mondiale ha costituito un altro tema di dibattito alla conferenza Media2020 – Bringing Media to the Future, organizzata da Radio Romania e l’Asia-Pacific Broadcasting Union (ABU) dal 30 giugno al 1 luglio a Bucarest. L’evento ha riunito a Bucarest manager e rappresentanti di broadcasters di Europa, Asia, America e Australia.



    Piattaforme quali Google, Facebook, Youtube, Flickr o Twitter hanno miliardi di utenti in grado di influenzare direttamente la percezione pubblica. A questo punto, i media tradizionali stanno cercando delle soluzioni volte a consentire loro sia di mantenere il rigore professionale che adeguarsi alle nuove esigenze di informazione del pubblico.



    A moderare la sessione dedicata al giornalismo partecipativo e ai social media lo scrittore Sergio Valzania, già vicedirettore di Radio Rai. La cosa più interessante è stata il rapporto individuato fra i social media e la broadcasting tradizionale, spiega Sergio Valzania, aggiungendo, in riferimento alla conferenza, che a livello strategico, la cosa più importante è la dimostrazione che ha dato Radio Romania della sua capacità di essere un operatore proprio di servizio pubblico nel senso più elevato, cioè di avere la capacità di raccordare realtà diverse nel campo della comunicazione e di permettere a noi, che veniamo da altre radio, di gettare uno sguardo su delle realtà interessantissime, perchè profondamente diverse da quelle con le quali siamo abituti a confrontarci, ha aggiunto Sergio Valzania.



    Presente alla conferenza di Bucarest, Marco Zita, manager e cofondatore di Finzioni Productions, ha messo in risalto l’importanza di un simile dibattito nei nostri giorni, un dibattito che richiede ulteriori sviluppi.



    La conferenza di Bucarest – una prima nel paesaggio mediatico mondiale – ha aperto nuove prospettive. Dall’Europa hanno partecipato rappresentanti delle più grandi aziende media di Gran Bretagna, Italia, Santa Sede, Germania, Lussemburgo, Paesi Bassi e Belgio.



    La sostanza della conferenza è stata del tutto speciale. Voglio ringraziare particolarmente Radio Romania per aver fatto qualcosa di nuovo, per aver costruito un ponte tra l’Europa e l’Asia. Abbiamo discusso dei problemi affrontati e più parliamo, collaboriamo, e condividiamo esperienze, più successo avremo, ha detto il vicedirettore della BBC, Graham Ellis.



    Amfitrione della riunione, il Presidente Direttore Generale di Radio Romania, Ovidiu Miculescu, ha riassunto i due giorni di dibattito.



    Credo che sia stato un successo e che la Romania, Bucarest e Radio Romania abbiano dimostrato che siamo in grado di poter generare cose importanti, che siamo un partner affidabile e che – come ho trasmesso ai partecipanti – la porta di Radio Romania resta aperta a partenariati di questo tipo e non solo. Abbiamo dei valori comuni in cui crediamo, la missione pubblica è quasi la stessa ovunque nel mondo e, dall’informazione alla cultura, educazione o tecnologia, praticamente tutti i media, pubblici o privati, devono stare e andare avanti insieme, ha concluso il Presidente Direttore Generale di Radio Romania.


  • Radio Romania – ABU: le conclusioni della Conferenza Media2020

    Radio Romania – ABU: le conclusioni della Conferenza Media2020

    L’impatto della socializzazione in rete nel paesaggio mediatico mondiale ha costituito un altro tema di dibattito alla conferenza Media2020 – Bringing Media to the Future, organizzata da Radio Romania e l’Asia-Pacific Broadcasting Union (ABU) dal 30 giugno al 1 luglio a Bucarest. L’evento ha riunito a Bucarest manager e rappresentanti di broadcasters di Europa, Asia, America e Australia.



    Piattaforme quali Google, Facebook, Youtube, Flickr o Twitter hanno miliardi di utenti in grado di influenzare direttamente la percezione pubblica. A questo punto, i media tradizionali stanno cercando delle soluzioni volte a consentire loro sia di mantenere il rigore professionale che adeguarsi alle nuove esigenze di informazione del pubblico.



    A moderare la sessione dedicata al giornalismo partecipativo e ai social media lo scrittore Sergio Valzania, già vicedirettore di Radio Rai. La cosa più interessante è stata il rapporto individuato fra i social media e la broadcasting tradizionale, spiega Sergio Valzania, aggiungendo, in riferimento alla conferenza, che a livello strategico, la cosa più importante è la dimostrazione che ha dato Radio Romania della sua capacità di essere un operatore proprio di servizio pubblico nel senso più elevato, cioè di avere la capacità di raccordare realtà diverse nel campo della comunicazione e di permettere a noi, che veniamo da altre radio, di gettare uno sguardo su delle realtà interessantissime, perchè profondamente diverse da quelle con le quali siamo abituti a confrontarci, ha aggiunto Sergio Valzania.



    Presente alla conferenza di Bucarest, Marco Zita, manager e cofondatore di Finzioni Productions, ha messo in risalto l’importanza di un simile dibattito nei nostri giorni, un dibattito che richiede ulteriori sviluppi.



    La conferenza di Bucarest – una prima nel paesaggio mediatico mondiale – ha aperto nuove prospettive. Dall’Europa hanno partecipato rappresentanti delle più grandi aziende media di Gran Bretagna, Italia, Santa Sede, Germania, Lussemburgo, Paesi Bassi e Belgio.



    La sostanza della conferenza è stata del tutto speciale. Voglio ringraziare particolarmente Radio Romania per aver fatto qualcosa di nuovo, per aver costruito un ponte tra l’Europa e l’Asia. Abbiamo discusso dei problemi affrontati e più parliamo, collaboriamo, e condividiamo esperienze, più successo avremo, ha detto il vicedirettore della BBC, Graham Ellis.



    Amfitrione della riunione, il Presidente Direttore Generale di Radio Romania, Ovidiu Miculescu, ha riassunto i due giorni di dibattito.



    Credo che sia stato un successo e che la Romania, Bucarest e Radio Romania abbiano dimostrato che siamo in grado di poter generare cose importanti, che siamo un partner affidabile e che – come ho trasmesso ai partecipanti – la porta di Radio Romania resta aperta a partenariati di questo tipo e non solo. Abbiamo dei valori comuni in cui crediamo, la missione pubblica è quasi la stessa ovunque nel mondo e, dall’informazione alla cultura, educazione o tecnologia, praticamente tutti i media, pubblici o privati, devono stare e andare avanti insieme, ha concluso il Presidente Direttore Generale di Radio Romania.