Tag: lider de piata

  • Fiecare zi începe cu Radio România

    Fiecare zi începe cu Radio România

    În cel mai recent val de măsurare a audienţelor radio – valul de vară din 2017 – Radio România Actualităţi îşi menţine poziţia de lider de piaţă, înregistrând şi de această dată cea mai mare valoare a indicatorului Market Share din România la nivel naţional, urban şi în Bucureşti: 12,7% la nivel naţional, 13,1% în mediul urban şi de 14,6% în Bucureşti.

    Cota de piaţă a programelor Radio România (Radio România Actualităţi, Radio România Cultural, Radio România Muzical, Radio România Antena Satelor şi Reţeaua Studiourilor Regionale) poziţionează Societatea Română de Radiodifuziune pe locul I în toate cele patru medii de rezidenţă comunicate de Asociaţia pentru Radio Audienţă. Astfel, SRR are cea mai mare cotă de piaţă atât la nivel naţional (29,3%), cât şi la nivel urban (23,5%),rural (39,1%) şi în Bucureşti (19,8%).

    În ceea ce priveşte indicatorul Daily Reach (numărul zilnic de ascultători unici),Radio România Actualităţi este ascultat zilnic de peste 1.800.000 de români, situându-se pe locul al treilea la nivel naţional, după Kiss FM şi Radio ZU. În Bucureşti, audienţa zilnică a Radio România Actualităţi este de 220.000 ascultători, fiind cel mai popular post de radio după Radio ZU.

    Conform aceluiaşi studiu, Matinalul postului Radio România Actualităţi este emisiunea cu cea mai mare cotă de piaţă (13,5%) din mediul urban, de luni până vineri. În ceea ce priveşte numărul de ascultători, emisiunea adună zilnic 671.800 de persoane, ocupând locul al doilea în ierarhia emisiunilor difuzate în acelaşi tronson orar. În Bucureşti, Matinalul Radio România Actualităţi este cea mai ascultată emisiune de dimineaţă, de luni până vineri, având cei mai mulţi ascultători în fiecare zi (146.900) şi cea mai mare cotă de piaţă (16,9%).

    De asemenea, emisiunea Bună dimineaţa, România! a postului Radio România Actualităţi este cea mai ascultată emisiune în intervalul orar în care este difuzată (5:00 – 7:00), de luni până vineri, atât în Bucureşti, cât şi în mediile urban şi rural, având cei mai mulţi ascultători în fiecare zi (83.800 de ascultători zilnic în Bucureşti, 444.300 în mediul urban şi 352.200 în mediul rural) şi cea mai mare cotă de piaţă (23% în Bucureşti, 19,3% în mediul urban şi 20,3% în mediul rural).

    În ceea ce priveşte posturile regionale, în Oltenia, Radio Oltenia Craiova este lider de piaţă, având cel mai mare număr zilnic de ascultători (365.400) şi o cotă de piaţă de 25,2%. În Banat, Radio Reşiţa şi Radio Timişoara sunt cele mai ascultate posturi din regiune, având cel mai mare număr zilnic de ascultători şi o cotă de piaţă de 30,4% împreună. În Moldova, Radio Iaşi are cea mai mare cotă de piaţă din regiune (13,3%) şi ocupă locul al treilea în ierarhia posturilor alcătuită în funcţie de numărul zilnic de ascultători (409.000 de ascultători zilnic). În Muntenia, în mediul rural, postul Antena Satelorare cea mai mare cotă de piaţă (26,6%) şi este al doilea cel mai ascultat post după numărul zilnic de ascultători (325.800). Emisiunea Bună dimineaţa, gospodari! a postului ocupă locul I de luni până vineri, având cei mai mulţi ascultători (228.700 de ascultători zilnic) şi cea mai mare cotă de piaţă (28,9%), pe tronsonul orar în care este difuzată (5:00 – 9:00).

    Studiul de Audienţă Radio – valul de vară 2017 a fost efectuat în perioada 24 aprilie – 13 august 2017 de către IMAS – Marketing şi Sondaje şi Mercury Research SRL, pe un eşantion de 10.079 de persoane, dintre care 7.402 în mediul urban şi 2.677 în mediul rural.

    Studiul a cuprins 1.363 de localităţi, dintre care 303 în mediul urban şi 1060 în mediul rural.

    Măsurarea audienţei s-a realizat pe baza metodei rememorării audienţei din ziua precedentă (Day After Recall), metodă la care apelează cele mai multe dintre sistemele de măsurare pe plan internaţional, metodologie recomandată de EBU (European Broadcasting Union) şi ESOMAR (European Society for Opinion & Marketing Research).

    Vă mulţumim pentru că sunteţi constant alături de noi!

  • Radio România: Noi recorduri de audienţă

    Radio România: Noi recorduri de audienţă

    Radio România Actualităţi îşi menţine poziţia de lider de piaţă



    Radio România Actualităţi îşi menţine poziţia de lider de piaţă, înregistrând, şi de această dată, cea mai mare valoare a indicatorului Market Share din România, pe toate mediile de rezidenţă: 15,5% la nivel naţional, 15,7% în mediul urban şi 16,8% în Bucureşti. Rezultatele au fost înregistrate în cel de-al treilea val de măsurare a audienţelor radio, valul de toamnă din 2016.



    Mai mult decât atât, Radio România Actualităţi înregistrează, în acest val, peste 2.000.000 de ascultători, cel mai mare număr de ascultători înregistrat până acum, comparativ cu anii precedenţi. Creşteri de audienţă înregistrează, de asemenea, Radio România Cultural şi Reţeaua Studiourilor Regionale.



    Radio România, 4,5 milioane de ascultători zilnic!



    Audienţa cumulată zilnică (Daily Reach) a programelor măsurate ale Radio România (Radio România Actualităţi, Radio România Cultural, Radio România Muzical, Radio România Antena Satelor şi Reţeaua Studiourilor Regionale) este de 4,5 milioane de ascultători, cu peste 80.000 de ascultători noi pe zi, cu o cotă de piaţă cumulată de 31,7%, cea ce poziţionează Radio România pe locul I.



    Studiul de Audienţă Radio — valul de toamnă 2016



    Studiul de Audienţă Radio — valul de toamnă 2016 a fost efectuat în perioada 29 august – 18 decembrie 2016 de către IMAS–Marketing şi Sondaje şi Mercury Research SRL, pe un eşantion de 10.161 de persoane, dintre care 7.407 în mediul urban şi 2.754 în mediul rural. Studiul a cuprins 1.371 de localităţi, dintre care 303 în mediul urban şi 1068 în mediul rural.

  • Radio România, lider în topul audienţelor

    Radio România, lider în topul audienţelor

    Radio România Actualităţi îşi menţine în continuare poziţia de lider de piaţă, înregistrând şi de această dată cea mai mare valoare a indicatorului Market Share din România, pe toate mediile de rezidenţă: 14,4% la nivel naţional, 14,2% în mediul urban şi 16,0% în Bucureşti — conform datelor celui de al doilea val de măsurare a audienţelor radio, valul de vară din 2016.



    Audienţa zilnică a programelor Radio România (Radio România Actualităţi, Radio România Cultural, Radio România Muzical, Radio România Antena Satelor şi Reţeaua Studiourilor Regionale) cuprinse în măsurătoare (Daily Reach) însumează peste 4,5 milioane de ascultători. Societatea Română de Radiodifuziune înregistrează o cotă de piaţă de circa 30%, ceea ce poziţionează Radio România pe locul I în topul audienţelor radio din România.



    Studiul de Audienţă Radio – valul de vară 2016 a fost efectuat în perioada 25 aprilie — 14 august de către IMAS – Marketing şi Sondaje şi Mercury Research SRL, pe un eşantion de 10.151 de persoane dintre care 7.403 în mediul urban şi 2.748 în mediul rural. Studiul a cuprins 1.388 de localităţi, dintre care 304 în mediul urban şi 1084 în mediul rural.



    Măsurarea audienţei s-a realizat pe baza metodei rememorării audienţei din ziua precedentă (Day After Recall), metodă la care apelează cele mai multe dintre sistemele de măsurare pe plan internaţional, metodologie recomandată de EBU (European Broadcasting Union) şi ESOMAR (European Society for Opinion & Marketing Research).



    Vă mulţumim pentru că sunteţi alături de noi!

  • Radio România domină piaţa de radio

    Radio România domină piaţa de radio

    Radio România Actualităţi îşi menţine poziţia de lider pe piaţa de radio din România, pe toate mediile de rezidenţă: 14,3% la nivel naţional, 14,7% în mediul urban şi 13,4% în Bucureşti, după cum arată datele de audienţă furnizate de Asociaţia pentru Radio Audienţă (ARA), valul de toamnă 2015, publicate astăzi.



    Audienţa zilnică a programelor Radio România (Radio România Actualităţi, Radio România Cultural, Radio România Muzical, Radio România Antena Satelor şi Reţeaua Studiourilor Regionale) însumează peste 4,5 milioane de ascultători, Societatea Română de Radiodifuziune înregistrând o cotă de piaţă de peste 30%.



    Studiul de Audienţă Radio – valul de toamnă 2015 a fost efectuat în perioada 31 august — 20 decembrie 2015 de către IMAS – Marketing şi Sondaje şi GFK România – Institut de Cercetare de Piaţă SRL, pe un eşantion de 9.449 de persoane dintre care 7.400 în mediul urban şi 2.049 în mediul rural. Studiul a cuprins 1.156 de localităţi, dintre care 304 în mediul urban şi 852 în mediul rural.



    Măsurarea audienţei s-a realizat pe baza metodei rememorării audienţei din ziua precedentă (Day After Recall), metodă la care apelează cele mai multe dintre sistemele de măsurare pe plan internaţional, metodologie recomandată de EBU (European Broadcasting Union) şi ESOMAR (European Society for Opinion & Marketing Research).



    Vă mulţumim!