Tag: market share

  • Radio România: Noi recorduri de audienţă

    Radio România: Noi recorduri de audienţă

    Radio România Actualităţi îşi menţine poziţia de lider de piaţă



    Radio România Actualităţi îşi menţine poziţia de lider de piaţă, înregistrând, şi de această dată, cea mai mare valoare a indicatorului Market Share din România, pe toate mediile de rezidenţă: 15,5% la nivel naţional, 15,7% în mediul urban şi 16,8% în Bucureşti. Rezultatele au fost înregistrate în cel de-al treilea val de măsurare a audienţelor radio, valul de toamnă din 2016.



    Mai mult decât atât, Radio România Actualităţi înregistrează, în acest val, peste 2.000.000 de ascultători, cel mai mare număr de ascultători înregistrat până acum, comparativ cu anii precedenţi. Creşteri de audienţă înregistrează, de asemenea, Radio România Cultural şi Reţeaua Studiourilor Regionale.



    Radio România, 4,5 milioane de ascultători zilnic!



    Audienţa cumulată zilnică (Daily Reach) a programelor măsurate ale Radio România (Radio România Actualităţi, Radio România Cultural, Radio România Muzical, Radio România Antena Satelor şi Reţeaua Studiourilor Regionale) este de 4,5 milioane de ascultători, cu peste 80.000 de ascultători noi pe zi, cu o cotă de piaţă cumulată de 31,7%, cea ce poziţionează Radio România pe locul I.



    Studiul de Audienţă Radio — valul de toamnă 2016



    Studiul de Audienţă Radio — valul de toamnă 2016 a fost efectuat în perioada 29 august – 18 decembrie 2016 de către IMAS–Marketing şi Sondaje şi Mercury Research SRL, pe un eşantion de 10.161 de persoane, dintre care 7.407 în mediul urban şi 2.754 în mediul rural. Studiul a cuprins 1.371 de localităţi, dintre care 303 în mediul urban şi 1068 în mediul rural.

  • Radio România domină topul audienţelor

    Radio România domină topul audienţelor

    Radio România Actualităţi este în continuare lider de piaţă în România, înregistrând cea mai mare valoare a indicatorului Market Share pe toate mediile de rezidenţă: 14,4% la nivel naţional, 14,5% în mediul urban şi 16,6% în Bucureşti, după cum arată datele de audienţă furnizate de Asociaţia pentru Radio Audienţă (ARA), după primul val de măsurare a audienţelor radio din 2016, publicate astăzi. Cota de piaţă pe Bucureşti a Radio România Actualităţi are o creştere de 3,2 puncte procentuale comparativ cu valul anterior.



    Audienţa zilnică a programelor Radio România (Radio România Actualităţi, Radio România Cultural, Radio România Muzical, Radio România Antena Satelor şi Reţeaua Studiourilor Regionale) însumează aproximativ 4,5 milioane de ascultători, Societatea Română de Radiodifuziune înregistrând o cotă de piaţă de circa 31%, ceea ce o poziţionează pe locul I.



    Studiul de Audienţă Radio – valul de primăvară 2016 a fost efectuat în perioada 11 ianuarie — 24 aprilie 2016 de către IMAS – Marketing şi Sondaje şi Mercury Research SRL, pe un eşantion de 10.141 de persoane dintre care 7.397 în mediul urban şi 2.744 în mediul rural. Studiul a cuprins 1.372 de localităţi, dintre care 308 în mediul urban şi 1.064 în mediul rural. Măsurarea audienţei s-a realizat pe baza metodei rememorării audienţei din ziua precedentă (Day After Recall), metodă la care apelează cele mai multe dintre sistemele de măsurare pe plan internaţional, metodologie recomandată de EBU (European Broadcasting Union) şi ESOMAR (European Society for Opinion & Marketing Research).



    Vă mulţumim pentru încredere!

  • Radio România îşi reconfirmă poziţia de lider de audienţă

    Radio România îşi reconfirmă poziţia de lider de audienţă

    Conform datelor de audienţă furnizate de Asociaţia pentru Radio Audienţă (ARA) – Valul de primăvară 2014, publicate astăzi,Radio România Actualităţi, principalul post al Societăţii Române de Radiodifuziune, este pe primul loc, cu o cotă de piaţă de15,2% la nivel naţional (14,7% cotă de piaţă la nivel urban şi 15,4% cotă de piaţă în municipiul Bucureşti).



    La nivel naţional, posturile Radio România înregistrează o creştere de aproximativ un procent al indicatorului market share, cota de piaţă înregistrată fiind de 31,7%.



    Aceste rezultate, care conţin creşteri importante faţă de studiul precedent, sunt urmarea firească a adaptării şi modernizării ofertei editoriale a principalului post al Radio România precum şi a campaniei de marketing derulate în ultimele luni ale anului 2013.



    Deşi în valul de primavară se înregistrează o scadere a pieţei totale de radio cu 781,4 mii de ascultători la nivel naţional,programele Radio România (Radio România Actualităţi, Radio România Cultural, Radio România Muzical, Radio România Antena Satelor şi Reţeaua Studiourilor Regionale) sunt ascultate zilnic de circa 4,5 milioane de persoane, reprezentând o treime din totalul ascultătorilor din România.



    Studiul de Audienţă Radio – Valul de primăvară 2014 a fost efectuat în perioada 13 ianuarie – 27 aprilie 2014 de către IMAS – Marketing şi Sondaje şi GFK România pe un eşantion de 9.434 de persoane dintre care 7.401 în mediul urban şi 2.033 în mediul rural. Studiul a cuprins 1.172 de localităţi, dintre care 313 în mediul urban şi 859 în mediul rural. Măsurarea audienţei s-a realizat pe baza metodei rememorării audienţei din ziua precedentă (Day After Recall), metodă folosita de cele mai multe dintre sistemele de măsurare pe plan internaţional, metodologie recomandată de EBU (European Broadcasting Union) şi ESOMAR (European Society for Opinion & Marketing Research).



    Vă mulţumim pentru încrederea pe care ne-o acordaţi!