Tag: plata taxe

  • ANAF recomandă interacțiunea la distanță cu unitățile fiscale

    ANAF recomandă interacțiunea la distanță cu unitățile fiscale

    În contextul răspândirii infecției cu coronavirus (COVID-19),
    Agenția Națională de Administrare Fiscală reamintește
    contribuabililor că obligațiile fiscale se pot îndeplini utilizând
    metode de comunicare la distanță, astfel:




    1. pentru depunerea declarațiilor fiscale, prin intermediul următoarelor servicii electronice oferite de ANAF și
    MFP:




    1.1. Spațiul Privat Virtual (SPV) – disponibil pe site-ul
    Agenției, www.anaf.ro


    Pentru înrolarea în SPV puteți accesa
    tutorialul video de înregistrare prin accesarea paginii
    aici





    1.2. Depunere on-line


    Informații suplimentare sunt disponibile pe
    site-ul Agenției, la următorul link:


    Declarațiile se depun prin intermediul
    portalului www.e-guvernare.ro, utlizând certificate digitale calificate.




    Formularele/declarațiile
    fiscale, care nu se pot transmite pentru moment electronic, pot fi transmise de
    contribuabili și prin fax sau servicii de curierat. Datele de contact ale unităților fiscale sunt
    disponibile la următorul link:


    2. pentru efectuarea plăților, prin intermediul
    următoarelor servicii oferite de terți:




    2.1. Internet banking


    2.2. www.ghiseul.ro






    Informații
    generale în domeniul fiscal și IT puteți obține prin apelarea Call-center-ului,
    la numărul de telefon 031.403.91.60.




    Informații în scris pot fi
    obținute astfel:




    a)
    contribuabilii înrolați
    în Spațiul
    Privat Virtual
    :


    -
    prin intermediul Formularului de contact disponibil în acest serviciu – pot
    obține informații generale în domeniul fiscal și IT precum și informații privind
    situația fiscală proprie;




    b)
    contribuabilii care nu sunt înrolați
    în
    Spațiul Privat Virtual:


    -
    prin intermediul Formularului de contact de pe site-ul Agenției -
    pot obține informații generale în domeniul fiscal și IT.




    Contribuabilii pot obține noutăți
    legislative în domeniul fiscal prin accesarea serviciului Buletin informativ fiscal ce este disponibil în
    Spațiul Privat Virtual și pe site-ul Agenției. De asemenea, contribuabilii pot
    solicita Agenției comunicarea de materiale informative în domeniul fiscal pe
    adresa de e-mail proprie, prin transmiterea unei solicitări în acest sens prin
    intermediul Formularului de contact, serviciu disponibil atât
    în Spațiul Privat Virtual, cât și pe site.




    Agenția Națională de Administrare
    Fiscală informează contribuabilii că lucrul cu publicul se desfășoară în
    unitățile fiscale exclusiv în incinta spațiilor destinate primirii
    contribuabililor.