Tag: TeenTank

  • Una platformă ţi da curayiu tră ideili a tinirlor

    Una platformă ţi da curayiu tră ideili a tinirlor

    Easti ună cadealihea provocari s-eşţă antreprenor tru România. Maxus pi ilikia di 20 an’i, cându lumea nu para ti acaţă tu isapi salami. Cându vrei s-adari ţiva, lipseaşti s-eşţă multu cu căftari, nai multili ori, cu oamin’l’i di la cari vrei s-l’iai ună urminiii. Ama gaeretea angreacă, ma s-vreai s-adrai ţiva ti dealihea, mindueaşti Rareş Manolache, thimil’iusitor şi prezidentu la TeenTank, un proiectu cari bagă tu practico ideili a tinirlor. Cum ahurhiră tuti? Tră mini, antreprenoriatlu ahurhi tru 2017, cându lu spuş dininti proiectul a meu di suflit tru ună competiţie ţi ari numa Social Impact Award. Di itia că earam alepţă şi că earamu anamisa di finalişti mi feaţi s-negu ma largu şi s-nveţu ţi easti cu antreprenoriatlu. Nica ş-mi ciudusi că amintaiu pi ilikia ţi u aveamu atumtea. Earam tru clasa a 11-a, a deapoa tu competiţie eara omin’i di 30-40 di ani, atea ti mi feaţi s-pistipsescu că antreprenoriatlu eara tră mini.




    Rareş Manolache exighiseaşti tutu conţeptul cari eara la thimel’ilu al TeenTank şi itia tră cari lugurseaşti că a bărnului a lui ăl’I si cadi s-hibă avdzătă boaţea. Ti easti păn tru soni, TeenTank? Ună comunitati di adolescenţă, di liceeni cari agiută companiile s-akicăsească diferenţili dit barnulu a noastru şi bărnurili a lor şi s-asiguripsească ună comunicari şi ună akicăseari cama licşoară anamisa di bărnuri. Practic, noi yinimu cu idei tră companii, cari să ajute soluţionarea nascantoru probleme cari ţintesc publiclu a nostru di tiniri dit barnulu Z”. Tru anlu tru cari himu şi tru barnulu a nostru, maca noi himu multu ligaţ cu Internetlu şi social media, companiili lipseaşti s-yină cu ţiva multu di multu mintimenu şi multu di multu cruitu aţea turlie câ noi s-acăţămu tru isapi proiectulu. Noi agiutăm companiile s-akicăsească cum s-aibă atea comunicari cu noi aţea turlie tra s-aibă ună hăiri ma mari ti noi.




    Lu ntribămu Rareş Manolache cum lucreadză cama di tamamu TeenTank şi ţi rol poati s-aibă ună ahtari platformă tru comunicarea interumană a bărnului di ază: Cadealihea că himu multu stresu ligaţ cu Internetlu. Nai cama multu comunicarea a noastră s-faţi pritu Internet. Cându yini zborlu di comunicari, lipseasti s-aibă ună comunicari multu şcurtă, rapidă. Noi ne-am mutat di pe Facebook spre Instagram, undi comunicăm mai mult tru story-uri şi tru mesaje scurte, trimitem tot felul di post-uri trutre noi. Nu mai easti o comunicari chiar atât di profundă, dit păcate. Tru TeenTank, minduim s-lă spunemu a tinirloru cum lipseaşti s-hibă adunaţ stogu, ocl’I ntrocl’i, cum lipseaşti s-lucreadză deadunu şi s-crească a lor hări/abilităţ di comunicari.




    Tră an’il’i ţi yinu, Rareş Manolache ş-pripusi s-ducă proiectul TeenTank cât cama largu şi să-l facă s-crească. Nyiseadză la ună comunitati internaţională a tinirlor cu idei proaspiti şi dinamiţi, cari să u alăxească acutotalui viziunea a marlor companii.


    Rareş Manolache: Tu aestu kiro, lucrămu, cu ună agenţie mari di publiţitate di la noi, di Bucureşti, l’i-agiutămu s-yină cu idei trăâ ndauă brand-uri mari di pi păzarea dit România nica şi născănti internaţionale. Avem mirakea s-criştemu comunitatea şi s-mintim cât ma mulţă tiniri. Tu yinitu, vremu s-alăximu comunitatea a noastră locală tru ună naţională şi — căte nu ? — nica şi internaţională, cu agiutorlu a născăntoru comunităţ offline, aşi cum suntu aţeali di Bucureşti, ama s-adrămu şi ună platformă prit cari să-l’I ligămu tuţ tinirl’i dit punctilio yinitoari, aţea turlie că tut proţeslu aestu ti soluţionari problemili s-hibă şi digitalizat.



    Cama minuţişu ti lucuru a aţiloru di la TeenTank, ama şi ti programili ţi pareia di tiniri cu hăşti mari cumăndusită Rareş Manolache lă pripuni, s-mutrească frăndzăli di Facebook, respectiv di Instagram ndreapti tră TeenTank.



    Autor: Monica Chiorpec


    Armânipsearea: Taşcu Lala



  • O platformă care încurajează ideile tinerilor

    O platformă care încurajează ideile tinerilor

    Este o adevărată provocare să fii antreprenor în România. Mai ales la 20 de ani, când lumea nu te prea ia în serios. Când vrei să faci ceva, trebuie să fii foarte insistent, de multe ori, cu oamenii de la care vrei să obţii un sfat. Dar efortul merită, dacă îţi doreşti cu adevărat să faci ceva, crede Rareş Manolache, fondator şi preşedinte la TeenTank, un proiect care pune în valoare ideile tinerilor. Cum a început totul? Pentru mine, antreprenoriatul a început în 2017, când am prezentat proiectul meu de suflet într-o competiţie denumită Social Impact Award. Faptul că am fost selectaţi şi că ne-am aflat printre finalişti m-a motivat să continuu şi să învăţ ce înseamnă antreprenoriatul. Chiar m-a surprins că am câştigat la vârsta pe care o aveam atunci. Eram în clasa a 11-a, iar în competiţie erau oameni de 30-40 de ani, ceea ce mi-a arătat că antreprenoriatul era pentru mine.



    Rareş Manolache explică întregul concept care a stat la baza TeenTank şi motivul pentru care consideră că generaţia lui merită să fie auzită. Ce este, de fapt, TeenTank? O comunitate de adolescenţi, de liceeni care ajută companiile să înţeleagă diferenţele dintre generaţia noastră şi generaţiile lor şi să asigure o comunicare şi o înţelegere mult mai fluide între generaţii. Practic, noi venim cu idei pentru companii, care să ajute soluţionarea unor probleme care ţintesc publicul nostru de tineri din generaţia Z”. În anul în care ne aflăm şi în generaţia noastră, noi fiind foarte conectaţi la Internet şi la social media, companiile trebuie să vină cu ceva foarte inteligent şi foarte bine conceput astfel încât noi să luăm proiectul în seamă. Noi ajutăm companiile să înţeleagă cum să comunice cu noi astfel încât să aibă un impact cât mai mare asupra noastră.



    L-am întrebat pe Rareş Manolache cum funcţionează mai exact TeenTank şi ce rol ar putea avea o astfel de platformă în comunicarea interumană a generaţiei de astăzi: Suntem, cu siguranţă, mult mai conectaţi la Internet. Cu precădere, comunicarea noastră se face pe Internet. Când vine vorba de comunicare, trebuie să fie o comunicare foarte scurtă, rapidă. Noi ne-am mutat de pe Facebook spre Instagram, unde comunicăm mai mult în story-uri şi în mesaje scurte, trimitem tot felul de post-uri între noi. Nu mai este o comunicare chiar atât de profundă, din păcate. În TeenTank, încercăm să le arătăm tinerilor cum ar trebui să stea împreună, faţă în faţă, cum ar trebui să lucreze împreună şi să îşi dezvolte abilităţile de comunicare.



    Pentru anii ce vin, Rareş Manolache şi-a propus să ducă proiectul TeenTank cât mai departe şi să-l facă să crească. Visează deja la o comunitate internaţională a tinerilor cu idei proaspete şi dinamice, care să revoluţioneze viziunea marilor companii.



    Rareş Manolache: Actualmente, lucrăm cu o agenţie mare de publicitate de la noi, din Bucureşti, îi ajutăm să vină cu idei pentru câteva brand-uri mari de pe piaţa din România şi chiar unele internaţionale. Ne dorim să creştem comunitatea şi să implicăm cât mai mulţi tineri. Pe viitor, ne dorim să transformăm comunitatea noastră locală într-una naţională şi — de ce nu? — chiar internaţională, prin intemediul unor comunităţi offline, aşa cum sunt cele din Bucureşti, dar şi să creăm o platformă prin care să conectăm toţi tinerii din punctele viitoare, astfel încât tot procesul acesta de soluţionare de probleme să fie şi digitalizat.



    Pentru mai multe detalii despre activitatea celor de la TeenTank, dar şi despre programele pe care echipa de tineri entuziaşti condusă de către Rareş Manolache le propune, puteţi vizita paginile de Facebook, respectiv de Instagram dedicate TeenTank.